loading...
همیشه آنلاین باشد
admin بازدید : 307 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)
دانلود STRIKERS - بازی موبایل مهاجمان

STRIKERS نام یک بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های هواپیمایی جنگی می باشد که توسط استودیو بازی سازی mobirix ساخته و برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. به جنگ جت ها، برای نجات جهان ملحق شوید. جدید ترین و پیشرفته ترین جنگنده ها در انتظار شما هستند تا به نبرد تنگاتنگ و نفسگیر با دشمنان بپردازید. اگر از طرفداران و علاقمندان به سری بازی های جنگی و هواپیمایی می باشید این بازی زیبا را از دست ندهید. بازی دارای گرافیکی خیره کننده و زیبایی دارد که لذت بازی کردن را دو چندان خواهد کرد.

admin بازدید : 322 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)
دانلود Airport Simulator 2 - بازی موبایل شبیه ساز فرودگاه 2

Airport Simulator 2 نام یک بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های شبیه سازی آن هم از نوع هواپیمایی و فرودگاه می باشد که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. تجربه کارهای هیجان انگیز و متنوع در زمینه حمل و نقل هواپیماها در یک فرودگاه بزرگ و بین المللی و کنترل تراکتورهای قدرتمند مخصوص هواپیما، وسایل نقلیه یخ زدایی و بسیاری دیگر همگی در این بازی بی نظیر گنجانده شده است. این بازی دارای 5 هواپیمای محبوب، 14 وسیله نقلیه مختلف، طیف عظیمی از وظایف مختلف و ... از ویژگی های این بازی فوق العاده می باشند. اگر از طرفداران و علاقمندان به سری بازی های شبیه سازی شده می باشید این بازی به خوبی میتواند شما را ساعت ها سرکگرم کند. اطمینان حاصل کنید که هواپیما به صورت کامل صوخت گیری شده باشد و تمامی مسافرین سوار شده باشند و تمامی اقدامات امنیتی به صورت کامل انجام شود اکنون می توانید یک پرواز ایمن و عالی داشته باشید. بازی دارای گرافیکی زیبا و  جذابی می باشد که لذت بازی کردن را دو چندان کرده است.

admin بازدید : 320 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)

Asphalt Nitro جدیدترین بازی ارائه شده از جانب شرکت بازی سازی بزرگ یعنی گیم لافت می باشد. این بازی همانند بازی محبوب آسفالت ۸ ارائه شده است و بک مسابقه ای را پیش خواهد گرفت. شما در این بازی می بایستی اتومبیل موردعلاقه خود را خریده و در مسابقات مختلف بازی شرکت کنید. امکان رسیدن به سرعت های شگفت انگیز و همچنین امکان انتخاب پر سرعت ترین ماشین های کنونی از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد. شما می توانید هم چنین آمار خوبی از مسابقات خود داشته باشید و در محیط هایی نفش گیر و خطرناک به مسابقه بپردازید. بازی روی اندروید ۴.۰ و بالاتر قابل نصب و اجرا می باشد.

 

Asphalt Nitro 1.1.0i Apk + Mod

 

Asphalt Nitro Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی مسابقه ای و مهیج آسفالت نیترو Asphalt Nitro 1.1.0i برای اندروید

 

admin بازدید : 313 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)

Syndicate City بازی زیبایی در سبک اکشن می باشد که با صحنه هایی اکشن و هیجان انگیز برای اندروید منتشر شده است. شما در این بازی می توانید تا در یکی از ۱۲ شهرستان بازی قدم گذاشته و مبارزات مختلفی را در مناطق مختلف داشته باشید. بازی دارای صحنه ها و صداگذاری هیجان انگیزی می باشد و شما نیز می توانید تا برای از بین بردن رقیبان و کسب پول های بیشتر در بازی رقابت نزدیکی داشته باشید. این بازی می تواند سلاح های زیادی را برای شما آنلاک کرده و حتی اجازه آپگرید آنها را نیز به شما بدهد.  بازی روی اندروید ۲٫۳ و بالاتر نصب واجرا می شود.

 

Syndicate City: Anarchy 1.0.6 Apk + Mod + Data

 

Syndicate City Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی زیبا و اکشن شهر سندیکای Syndicate City: Anarchy 1.0.6 برای اندروید

 

admin بازدید : 298 چهارشنبه 02 دی 1394 نظرات (0)
دانلود Clash of Kings - بازی موبایل برخورد پادشاهان

(94/10/2) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 2.0.4

شما با یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب در سبک بازی های استراتژیکی برای سیستم عامل اندروید روبرو می باشید که از امتیاز بسیار بالایی در گوگل پلی نیز برخوردار می باشد و بارها دانلود شده است. این بازی گیم پلی همانند بازی clash of clans  دارد ولی با کمی تفاوت. پس اگر از طرفدارن و علاقمندان با بازی معروف و محبوب برخورد قبایل می باشید این بازی زیبا را هرگز از دست ندهید. در این بازی شما باید بیش از ۷ پادشاهی مختلف را رهبری نمایید و در جهانی فانتزی امپراتوری خود را بسازید و مسیر خود را پیش ببرید. این بازی یک بازی آنلاین می باشد و برای بازی کردن نیاز به اینترنت دارید.در این بازی شما باید با دوستان خود و سایر بازیکنان از سراسر دنیا به رقابت بپردازید و توانایی های خود را ثابت نمایید. بازی دارای گرافیکی فانتزی و زیبایی می باشد که لذت بازی کردن را دو چندان کرده است.


ویژگی ها:
- چالش آنلاین واقعی با سایر بازیکنان از سراسر دنیا
- زمان واقعی بازی های چند نفره استراتژی و جنگ!
- جمع آوری منابع برای ساخت امپراتوری عظیم شما
- دفاع در برابر شورش دشمنان خود
- ساخت قلعه های محکم و شکست دشمنان
- لذت بردن از بازی نبرد و عمل PVP در گوشی و تبلت های اندروید
admin بازدید : 435 چهارشنبه 02 دی 1394 نظرات (0)

Collectors Edition HD Hidden Objects Witches' Legacy Witches' Legacy 7: Awakening Darkness Collector's Edition پیدا کردن اشیاء مخفی جدیدترین بازی های هیدن آبجکت دانلود بازی Witches' Legacy 7 دانلود بازی Witches' Legacy 7: Awakening Darkness Final دانلود بازی جدید دانلود بازی فکری دانلود رایگان دانلود مستقیم بازی Witches Legacy Awakening Darkness کرک شده نسخه نهایی

-

دانلود بازی Witches’ Legacy 7: Awakening Darkness Collector’s Edition

در سبک پیدا کردن اشیاء مخفی Hidden Objects با لینک رایگان و گرافیک HD

دانلود بازی Witches' Legacy 7: Awakening Darkness Collector's Edition

هفتمین ورژن از سری بازی های Witches’ Legacy منتشر شد. هنگام بازگشت به خانه متوجه میشوید که جادوگری به نام Cassandra خانواده شما را سحر کرده و بدن خودتان هم به سرعت در حال پیر شدن است. شما فقط مدتی محدود فرصت دارید تا جادوی او را از بین ببرید. برای پیدا کردن علت کار این جادوگر و اینکه چرا خانواده شما را مورد هدف قرار داده باید به دنبال سرنخ ها بگردید و از یک جنگل تاریک با مرداب های مرگبار باید رد شده و در طول راه به کمک دوستانتان بتوانید او را شکست دهید.

هم اکنون شما میتوانید نسخه نهایی و کرک شده ی این بازی ماجراجویی را با لینک مستقیم از وبلاگ دانلود همه چیز دانلود کنید.

 

admin بازدید : 439 چهارشنبه 02 دی 1394 نظرات (0)

بازی Minecraft: Story Mode هم مانند تمامی عناوین Telltale Games، داستان محور است و بازی تماما با انتخاب های بازیکنان به پیش می رود. اولین قسمت از آن در سال ۲۰۱۵ منتشر می شود و سازندگان در بیانیه خود آورده اند: بازی Minecraft: Story Mode شخصیت های جدیدی را با مضامین آشنا ترکیب خواهد کرد و تمامی آنها، از موارد خلق شده توسط جامعه Minecraft بدست آمده است. بازی که همچنان بر روی نسل های آینده هم تاثیر می گذارد. در ادامه شما شاهد مهمترین نکات Minecraft: Story Mode هستید. Minecraft: Story mode یک عنوان داستانی است که توسط Telltale Games ساخته شده و در رابطه با بازی Minecraft می باشد. Mojang و Telltale با یکدیگر و جامعه بازیکنان همکاری دارند تا دنیای این بازی جدید،مشابه Minecraft باشد. سازندگان قصد ندارند که برای Steve، یک داستان “رسمی” بنویسند یا اینکه دنیای Minecraft را با ریز جزئیات شرح دهند. این نسخه از بازی، ۳قسمت قبلی بازی را دارا می باشد.هم اکنون در دانلود همه چیز .. . 

Minecraft Story Mode Episode 4 PC-RELOADED

 

Minecraft Story Mode pc cover small دانلود بازی Minecraft Story Mode Episode 4 برای PC

 

 

admin بازدید : 365 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)
دانلود Dropbox v3.12.6 - نرم افزار به اشتراک گذاری و ذخیره سازی اطلاعات در فضای مجازی رایگان

Dropbox نام سرویس دهنده فضای مجازی می باشد که به شما اجازه می دهد عکس ها و اسناد خود را بر روی اینترنت ذخیره کرده و هر زمان که بخواهید به آن ها دسترسی داشته باشید. حتی می توانید اسناد و عکس های خود را برای سایر افراد به اشتراک بگذارید. قدرت Dropbox در حفظ امنیت فایل ها و اسناد شما بسیار بالا می باشد و می توانید به راحتی به آن اعتماد کنید. این نرم افزار 2 گیگابایت فضای رایگان برای ذخیره سازی اطلاعات در اختیار شما قرار می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Dropbox:
- ارائه 2 گیگابایت فضای رایگان
- همگام سازی هر نوع فایل با هر حجمی
- همگام سازی فایل های جدید و تغییر یافته
- به اشتراک گذاری فایل ها
- امنیت و سرعت بالا
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

 

admin بازدید : 368 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)
دانلود Paradise Island - بازی موبایل جزیره رویایی

(94/10/1) تغییرات:

- جایگزین شدن نسخه جدید 3.2.18 برای اندروید

بازی Paradise Island یک بازی دوست داشتنی و جذاب است که در آن باید جزیره خود را بسازید. این بازی مخصوص دوست داران دریا و خورشید است. شما باید جزیره خود را به زیبا ترین نحو ممکن بسازید که افراد و توریست ها جذب آن شوند و رونق پیدا کند. باید مراکز تفریحی، هنری، کازینو، هتل، رستوران، دیسکو و... بسازید.

 

admin بازدید : 321 یکشنبه 29 آذر 1394 نظرات (0)

 

Asphalt 8 Airborne نسخه جدیدی از بازی محبوب و زیبای آسفالت ۸ می باشد که برای کاربران اندروید و دوستداران اتومبیل رانی ارائه شده است. کاربران این بازی می توانند تا بازی مهیج شرکت گیم لافت را در زمینه اتومبیل رانی تجربه نمایید و در نهایت اوج لذت یک بازی مسابقه ای را داشته باشند. این بازی دارای اتومبیل های زیبایی نظیر بوگاتی و لامبورگینی می باشد که می توانید در مراحل بعدی نیز از آنها استفاده کنید. این بازی زیبا هم اکنون به طور مستقیم آماده دریافت از سایت دانلودها می باشد.

 

 

Asphalt 8 Airborne 2.2.0k Apk + MegaMod + Data

 

Asphalt%208%20Airborne%20v2.1.0i دانلود نسخه جدید بازی محبوب آسفالت Asphalt 8 Airborne 2.2.0k برای اندروید

 

 

 

 

 

admin بازدید : 325 یکشنبه 29 آذر 1394 نظرات (0)

Gangstar Vegas بازی مهیجی در سبک اکشن می باشد که تازه ترین نسخه آن به تازگی برای اندروید منتشر شده است. بازی آخرین قسمت خود را در بخش ماجرایی دنبال خواهد کرد و شما می توانید در بخش هایی از این بازی از خطرناک ترین شهرهای جهان عبور کرده و یک یفر خطیری را به منظور رسیدن و آماده شدن برای جنگ طی نمایید. بازی در این نسخه به خوبی تحسین شده است و می توان گرافیک آن را مهمترین بخش از این تحسین ها اعلام کرد. شما در بازی می توانید در ظالمانه ترین خیابان های شهر قدم بزنید و نبردهای تن به تن و سختی را با جنگنده های خیایانی داشته باشید. بازی شامل ۸۰ ماموریت مختلف در دل خود می باشد که بیشتر به جنگ های مافیایی شبیه می باشند. بازی روی اندروید ۲٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

 

Gangstar Vegas 2.3.1a Apk + Data

 

Gangstar Vegas Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی اکشن و مهیج Gangstar Vegas 2.3.1a برای اندروید

 

 

 

admin بازدید : 308 یکشنبه 29 آذر 1394 نظرات (0)

دانلود Handyman Calculator Pro 2.3.4 – برنامه ماشین حساب مهندسی اندروید

Handyman Calculator Pro v2.3.4 یک اپلیکیشن ماشین حساب پیشرفته است که با ورودی های بسیار ساده ، ابزار دست خیلی از مهندسان ساخت و ساز است. با استفاده از این اپ در اتلاف وقت صرفه جویی کنید و اضافه پولتان را در جیبتان نگه دارید. کاهش ضایعات، صرفه جویی در وقت و پول! این برنامه توسط نیم میلیون پیمانکار و صاحبان خانه تست شده است! این نرم افزار از برترین برنامه های اندروید می باشد. محاسبه مصالح، پیگیری زمان صرف شده در پروژه ها و ذخیره محاسبات در دفترچه یادداشت از ویژگی های این برنامه است. این ماشین حساب امکان کاربردی بسیار زیادی را به کاربران خود ارائه می کند. این یک ابزار مناسب برای دانشجویان و مهندسان می باشد. محاسبه مواد, پیگیری زمان صرف شده در پروژه ها و محاسبات دقیق و همراه بودن به عنوان یک دفترچه یادداشت از مزیت های این اپ ماشین حساب است.

admin بازدید : 372 یکشنبه 29 آذر 1394 نظرات (0)

دانلود رایگان پچ آپدیت جدید بازی PES 2016 با نام PTE Patch 3.1 Final

جدیدترین ورژن بروز رسانی و ویرایش بازی پرو ساکر 2016 با لینک مستقیم

با امکان نصب اتوماتیک KONAMI Data Pack 2.0 & Patch 1.03

آپدیت 3.1 اضافه شد

دانلود پچ آپدیت PES 2016 با نام PES16 PTE Patch 1.0 Final

 نسخه جدید پچ آپدیت بازی Pro Evolution Soccer 2016 توسط تیم PTE Patch منتشر و هم اکنون به رایگان از وبسایت دوستی ها آماده دانلود میباشد. با نصب و استفاده از این پچ، تمام مشکلات اولیه در PES 2016 مرتفع خواهد شد. همچنین لوگو و اسامی تمامی تیم ها و لیگ های معتبر تصحیح میشود و بازیکنان و تیم های جدیدی به بازی اضافه خواهد شد. در ادامه جزئیات شرح داده شده است:

Download Update for PES16

admin بازدید : 293 شنبه 28 آذر 1394 نظرات (0)

Clash of Clans نسخه جدیدی از بازی کلش و آو کلنز بالاخره منتشر شده است و این بار کاربران زیاد این بازی شاهد تغییرات بسیار گسترده ای در بازی هستند. علاوه بر تغییر محیط ظاهری و اضافه شدن قهرمان جدید به این بازی می توان به تغییراتی از جمله آپدیت تاون هال ۱۱ و امکان آپدیت بیشتر مخازن اکسیر و طلا اشاره کرد. این بازی آنلاین که دارای پرطرفدارترین حجم دانلود در بین بازی های اندروید می باشد به مجموعه نبردهای استراتژیکی بین قبیله ها اتلاق می شود که در کلن وارها می توانند داشته باشند و لول خود را نیز افزایش دهند. هم اکنون می توانید تغییرات این بازی و لینک دانلود آن را در اامه مطلب مشاهده نمایید. بازی روی اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

آپدیت ۲۸ آذر   |   19.12.2015

 

Clash of Clans Cover%28Downloadha.com%29 دانلود جدیدترین نسخه بازی کلش آو کلنز Clash of Clans 8.67.8 برای اندروید

admin بازدید : 433 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (0)
دانلود Dying Light - بازی به سوی تاریکی
(93/11/11) تغییرات:

نسخه فشرده شده Black Box اضافه شد.

بازی Dying Light یک بازی اکشن است که باید در آن برای بقای خود تلاش کنید و جان خود را از شر زامبی ها حفظ نمایید. زامبی هایی که در کل شهر پراکنده شده اند و تعدادشان هم اصلا کم نیست. بر خلاف تعداد بسیاری از بازی هایی که سبکی مشابه با این بازی دارند، این بازی دارای زاویه دید اول شخص است و مطمئنا این عامل باعث افزایش هیجان بازی می شود...

در ادامه مطلب همراه آنلاین 18 باشید...

admin بازدید : 427 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (0)
دانلود FIFA 15 - بازی فیفا 15
(93/11/16) تغییرات:

نسخه کرک شده Ultimate Team Edition توسط گروه 3DM بر روی سایت قرار گرفت!

هر سال طرفداران بازی‌های کامپیوتری که از طرفداران سر سخت فوتبال هم هستند با شروع فصل جدید منتظر انتشار نسخه جدیدی از بازی تحسین شده، موفق و فوق العاده محبوب FIFA هستند. شاهکار شرکت EA Sports که علاوه بر راضی کردن طرفداران ثابت خود هر سال تعداد بیشتری...

در ادامه مطلب همراه آنلاین 18 باشید...

admin بازدید : 335 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

 

Frontline-Road-to-Moscow

توضیحات: بازی خط مقدم Frontline Road to Moscow یک بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد که می خواهیم آنرا برای علاقه مندان به بازی های کامپیوتری قرار دهیم. بازی خط مقدم Frontline Road to Moscow یک بازی استراتژیک می باشد که...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 365
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 575
  • بازدید ماه : 5,414
  • بازدید سال : 39,903
  • بازدید کلی : 499,856