loading...
همیشه آنلاین باشد
admin بازدید : 380 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)
دانلود CloneDVD Mobile v1.9.1.0 - نرم افزار تبدیل فرمت فیلم های دی وی دی به فرمت قابل پخش روی دستگاه های همراه

CloneDVD mobile فیلم های DVD شما را به سرعت و به آسانی به قالب های پشتیانی شده توسط دستگاه هایی نظیر Sony psp , Apple ipod video, iAudio X5, Creative Labs ZEN Vision و ... تبدیل کرده و شما می توانید آنها را بر روی دستگاه خود مشاهده نمایید. این برنامه همچنین به شما این امکان را می دهد که DVD های خود را به قالب های دیگری نظیر DivX, XviD, AVI, MP4 و ... تبدیل کنید. با CloneDVD mobile می توانید فیلم ها و برنامه های تلویزیونی خود را هر زمان و در هر مکان که بخواهید بر روی دستگاه خود تماشا کنید.

admin بازدید : 353 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)
دانلود Photomatix Pro v5.1.1 Final x86/x64 - نرم افزار ویرایش تصاویر و تنظیم نور فلش عکاسی

بی شک اگر از کاربران حرفه ای اینترنت بوده باشید تصاویر زیبا و بعضاً خارق العاده ای را از مناظر طبیعی و ... دیده که سبک نور پردازی و ترکیب رنگ ها به صورت کاملاً زنده ای می باشد که کمتر اینگونه تصاویر را در جاهای دیگر دیده اید، به این گونه تصاویر، تصاویر HDR گفته می شود. برای بسیاری از کاربران حتما این سئوال پیش آمده که اینگونه تصاویر فوق العاده چگونه بوجود آمده یا شکل گرفته که در جواب می توان این گونه بیان نمود که اینگونه تصاویر از ترکیب 2 یا چند تصویر از یک منظره که در فواصل زمانی خاصی گرفته می شوند تشکیل می شود که این یک راه طبعی است و با وجود کامپیوتر ها و نرم افزار های قدرتمند می توان با یک تصویر خاص و با کم و زیاد کردن ترکیبات رنگی و ترکیب آنها اینگونه تصاویر را بوجود آورد.

admin بازدید : 728 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)
دانلود CuteDJ v4.3.1 - نرم افزار دی جی و میکس صدا، ویدئو و کارائوکه

CuteDJ نرم افزاری جامع برای میکس صدا، ویدئو و کارائوکه که با داشتن رابط گرافیکی ساده و موتور قوی میکس برای دی جی ها از حرفه ای تا مبتدی کاربردی است و می تواند عملیات میکس و پخش را به سریعترین و ساده ترین شکل ممکن انجام دهد. شما می توانید تنها با چند کلیک ساده عناصری چون ضرب، loops ،cue و VST را استفاده نموده و همزمان تا 8 سخت افزار کنترل کننده مختلف را به برنامه متصل کنید و از آن ها بهره ببرید و در انتها موزیک ها و میکس ها را با فرمت های MP3 ،WAV و AIFF و کیفیت CD ضبط نمایید.

admin بازدید : 513 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)
دانلود CSI SAP2000 Ultimate v18.0.1 Build 1206 - نرم افزار جامع تحلیل و طراحی سازه ها

نرم‌افزار SAP2000 در حدود سی سال است که در طراحی و آنالیز سازه مورد استفاده قرار می‌گیرد. دانشجویان و مهندسان عمران و رشته‌های وابسته، حداقل یک بار با این نرم‌افزار سر و کار داشته‌اند. هر سال امکانات این نرم‌افزار بیشتر می‌شود و با حفظ رابط کاربری ساده و مشخص، بر پیچیدگی انواع محاسبات و آنالیزها اضافه می‌شود. محیط مدل‌سازی گرافیکی سه‌بعدی باعث شده است به سادگی بتوانید به طرح‌های خود تجسم ببخشید و سپس انواع تحلیل‌های لازم را روی آن انجام دهید.

admin بازدید : 412 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)
دانلود CompanionLink Professional v7.0.0.0 Build 7012 - نرم افزار هماهنگ سازی تلفن همراه و تبلت

CompanionLink نرم افزاری قدرتمند برای هماهنگ سازی تلفن همراه و تبلت با انواع دستگاه ها، سرویس ها و نرم افزار ها است و بعلاوه از انتقال داده ها بین اکانت های مختلف مانند Google ،Exchange و Office 365 Cloud نیز پشتیبانی می نماید. این نرم افزار تلفن همراه شما را با اطلاعات موجود بر روی رایانه تان هماهنگ سازی می نماید که این اطلاعات شامل لیست مخاطبین، تقویم ها، تاریخچه ها، وظایف و یادآوری ها می باشد. شما می توانید تبلت و موبایل خود را از این طریق با برنامه های رایانه و یا پایگاه داده های موجود بر روی وب مانند GoldMine ،Google ،GroupWise و Microsoft Outlook و همچنین اکثر رایانه های شخصی مانند Desktop ،Salesforce و SugarCRM هماهنگ سازی کنید و اطلاعات را مابین آن ها با استفاده از USB ،WiFi و Cloud رد و بدل کنید. این برنامه از انواع موبایل ها و تبلت ها و سیستم عامل های آن ها مانند Android ،Apple و BlackBerry پشتیبانی می نماید.

admin بازدید : 322 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)
دانلود Airport Simulator 2 - بازی موبایل شبیه ساز فرودگاه 2

Airport Simulator 2 نام یک بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های شبیه سازی آن هم از نوع هواپیمایی و فرودگاه می باشد که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. تجربه کارهای هیجان انگیز و متنوع در زمینه حمل و نقل هواپیماها در یک فرودگاه بزرگ و بین المللی و کنترل تراکتورهای قدرتمند مخصوص هواپیما، وسایل نقلیه یخ زدایی و بسیاری دیگر همگی در این بازی بی نظیر گنجانده شده است. این بازی دارای 5 هواپیمای محبوب، 14 وسیله نقلیه مختلف، طیف عظیمی از وظایف مختلف و ... از ویژگی های این بازی فوق العاده می باشند. اگر از طرفداران و علاقمندان به سری بازی های شبیه سازی شده می باشید این بازی به خوبی میتواند شما را ساعت ها سرکگرم کند. اطمینان حاصل کنید که هواپیما به صورت کامل صوخت گیری شده باشد و تمامی مسافرین سوار شده باشند و تمامی اقدامات امنیتی به صورت کامل انجام شود اکنون می توانید یک پرواز ایمن و عالی داشته باشید. بازی دارای گرافیکی زیبا و  جذابی می باشد که لذت بازی کردن را دو چندان کرده است.

admin بازدید : 288 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید کدک‌های کاربردی K-Lite Mega Codec Pack 11.8.0 Final

اجرای تمام فایل های صوتی و تصویری با استفاده از تمام پلیرها

نصب این برنامه جهت اجرای ویدئوهای x265 ضروری می باشد

K-Lite Codec Packs v10.0.0 Final

بسته نرم افزار K-Lite Codec مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC, AC3, M4A, MP2, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP4) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود نظیر فیلم های با کدک x265 استفاده کنید.

 

admin بازدید : 320 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)

Asphalt Nitro جدیدترین بازی ارائه شده از جانب شرکت بازی سازی بزرگ یعنی گیم لافت می باشد. این بازی همانند بازی محبوب آسفالت ۸ ارائه شده است و بک مسابقه ای را پیش خواهد گرفت. شما در این بازی می بایستی اتومبیل موردعلاقه خود را خریده و در مسابقات مختلف بازی شرکت کنید. امکان رسیدن به سرعت های شگفت انگیز و همچنین امکان انتخاب پر سرعت ترین ماشین های کنونی از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد. شما می توانید هم چنین آمار خوبی از مسابقات خود داشته باشید و در محیط هایی نفش گیر و خطرناک به مسابقه بپردازید. بازی روی اندروید ۴.۰ و بالاتر قابل نصب و اجرا می باشد.

 

Asphalt Nitro 1.1.0i Apk + Mod

 

Asphalt Nitro Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی مسابقه ای و مهیج آسفالت نیترو Asphalt Nitro 1.1.0i برای اندروید

 

admin بازدید : 313 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)

Syndicate City بازی زیبایی در سبک اکشن می باشد که با صحنه هایی اکشن و هیجان انگیز برای اندروید منتشر شده است. شما در این بازی می توانید تا در یکی از ۱۲ شهرستان بازی قدم گذاشته و مبارزات مختلفی را در مناطق مختلف داشته باشید. بازی دارای صحنه ها و صداگذاری هیجان انگیزی می باشد و شما نیز می توانید تا برای از بین بردن رقیبان و کسب پول های بیشتر در بازی رقابت نزدیکی داشته باشید. این بازی می تواند سلاح های زیادی را برای شما آنلاک کرده و حتی اجازه آپگرید آنها را نیز به شما بدهد.  بازی روی اندروید ۲٫۳ و بالاتر نصب واجرا می شود.

 

Syndicate City: Anarchy 1.0.6 Apk + Mod + Data

 

Syndicate City Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی زیبا و اکشن شهر سندیکای Syndicate City: Anarchy 1.0.6 برای اندروید

 

admin بازدید : 270 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)

 

VivaVideo ویرایشگری قدرتمند و پرطرفداری برای فیلم های چند رسانه ای می باشد که کاربران اندروید می توانند تا از آن استفاده نمایند. این برنامه دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر می باشد که همین می تواند گواهی بر معتبر بودن برنامه باشد. شما می توانید تا فیلم های ساخته شده و ویرایش شده خود را به اشتراک گذشته و حتی با دوستان و خانواده خود در میان گذارید امکان اضافه کردن جلوه های ویژه و متن نیز امکان خواهد داشت. این نرم افزار برای سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

 

 

VivaVideo Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار ویرایش ویدئو VivaVideo 4.5.6 برای اندروید

 

 

 

 

admin بازدید : 315 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)

 

Music Messenger یک برنامه به منظور پلی موسیقی و جستجوی آنلاین در فضای اینترنت می باشد. شما می توانید تا توسط این برنامه موسیقی های خود را به صورت خودکار پلی کرده و همچنین آهنگ های خود را توسط مسنجر برنامه به دوستان خود ارسال نمایید. این برنامه دارای امکانات مختلفی نظیر اضافه کردن مخاطبین خاص بوده و شما می توانید تا تصاویر آلبوم ها را نیز به صورت بزرگ مشاهده نمایید. این نرم افزار بر روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب واجرا می شود.

 

 

Music Messenger Cover%28Downloadha.com%29 دانلود پلیر قدرتمند آهنگ Music Messenger 2.2.0 برای اندروید

 

 

 

admin بازدید : 286 چهارشنبه 02 دی 1394 نظرات (0)
دانلود Adobe Edge Inspect CC v1.5 - نرم افزار بررسی کدهای اچ تی ام ال، سی اس اس و جاوااسکریپت

Edge Inspect CC یک نرم افزار برای طراحان و توسعه دهندگان وب می باشد که هدف آن ها مرورگرهای موبایل می باشد. بعد از نصب این برنامه روی کامپیوتر خود می توانید دستگاه های خود را آماده و آن ها را روی کامپیوتر خود همگام سازی کنید و از راه دور کدهای سی اس اس، اچ تی ام ال و جاوااسکریپت را روی دستگاه خود مشاهده و دیباگینگ (debugging) کنید و تغییر دهید. 

دانلود در دانلود همه چیز

admin بازدید : 333 چهارشنبه 02 دی 1394 نظرات (0)
دانلود Terminal Services Manager v2.2.0 Build 103 - نرم افزار نظارت و مدیریت سرویس های Remote Desktop

نمایش کاربرانی که به هاست متصل هستند، پردازش هایی که انجام می دهند و منابع سرور شامل CPU و memory و مقدار بایت های ورودی و خروجی که استفاده می کنند از کاربردهای نرم افزار Terminal Services Manager است. با استفاده از این برنامه شما می توانید به صورت همزمان برای یک یا چند کاربر پیام ارسال نمایید، اتصال آن ها به سرور را قطع کنید و یا از راه دور به session آن ها متصل شوید و در آن واحد با یک یا چندین هاست کار کنید. این نرم افزار اطلاعات مربوط به منابع مصرفی، کاربران و session ها را هم در فرم های جدولی و هم به صورت گرافیکی نمایش می دهد.

دانلود در دانلود همه چیز

admin بازدید : 381 چهارشنبه 02 دی 1394 نظرات (0)
دانلود AnyMP4 MP4 Converter v6.2.30 - نرم افزار تبدیل ویدئو و دی وی دی به فرمت MP4

اگر شما هم در گروه علاقمندان به فیلم قرار می گیرید و خواهان پخش و تماشای فیلم های DVD خود  بر روی گوشی های همراه، تبلت، کنسول های بازی و در یک کلام در هر زمان و مکانی هستید، بدون شک به یک نرم افزار مبدل فرمت نیاز خواهید داشت. AnyMP4 MP4 Converter امکان تبدیل فرمت های رایج ویدئویی و دی وی دی به فرمت پرکاربرد MP4 (که تقریباً در تمام دستگاه ها و پلتفرم ها قابل اجرا است) را فراهم نموده است. این نرم افزار همچنین دارای ابزارهای ویرایشی عمومی مانند ابزار تغییر طول ویدئو، کراپ تصویر، افزودن واترمارک، اعمال و اصلاح افکت های ساده و ... را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. AnyMP4 MP4 Converter از فرمت های MPG, AVI, 3GP, WMV, MOV, M4V, MKV, MTS, TS, DivX, XviD, VOB, AMV, YouTube video, ASF و SWF و ... به عنوان فایل ورودی پشتیبانی می کند.

دانلود در دانلود همه چیز

 

admin بازدید : 298 چهارشنبه 02 دی 1394 نظرات (0)
دانلود Clash of Kings - بازی موبایل برخورد پادشاهان

(94/10/2) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 2.0.4

شما با یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب در سبک بازی های استراتژیکی برای سیستم عامل اندروید روبرو می باشید که از امتیاز بسیار بالایی در گوگل پلی نیز برخوردار می باشد و بارها دانلود شده است. این بازی گیم پلی همانند بازی clash of clans  دارد ولی با کمی تفاوت. پس اگر از طرفدارن و علاقمندان با بازی معروف و محبوب برخورد قبایل می باشید این بازی زیبا را هرگز از دست ندهید. در این بازی شما باید بیش از ۷ پادشاهی مختلف را رهبری نمایید و در جهانی فانتزی امپراتوری خود را بسازید و مسیر خود را پیش ببرید. این بازی یک بازی آنلاین می باشد و برای بازی کردن نیاز به اینترنت دارید.در این بازی شما باید با دوستان خود و سایر بازیکنان از سراسر دنیا به رقابت بپردازید و توانایی های خود را ثابت نمایید. بازی دارای گرافیکی فانتزی و زیبایی می باشد که لذت بازی کردن را دو چندان کرده است.


ویژگی ها:
- چالش آنلاین واقعی با سایر بازیکنان از سراسر دنیا
- زمان واقعی بازی های چند نفره استراتژی و جنگ!
- جمع آوری منابع برای ساخت امپراتوری عظیم شما
- دفاع در برابر شورش دشمنان خود
- ساخت قلعه های محکم و شکست دشمنان
- لذت بردن از بازی نبرد و عمل PVP در گوشی و تبلت های اندروید
admin بازدید : 375 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)
دانلود AIMP v4.00 Build 1680 - نرم افزار پخش فایل های صوتی

AIMP یکی از برنامه های پخش کننده فایل های صوتی است که به وسیله آن شما قادر خواهید بود تا موزیک مورد علاقه خود را در کیفیتی بالا پخش کنید. ظاهر این برنامه نیز شبیه دیگر پلیرهای کلاسیک است بنابراین کا با آن را به سرعت فرا خواهید گرفت و می توانید با انتحاب یک پوسته زیبا، محیط کاری برنامه را مطابق سلیقه خود سفارشی کنید. AIMP دارای یا اکولایزر 18 باند، پنجره ای برای نمایش ریتمیک، ویرایشگر لیست های پخش (playlist) ، ابزار حذف افکت های صوتی، کلید های میانبر و ... می باشد. شما توسط این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های صوتی مورد نظرتان را از روش های Add Files ،Add Folder،Add Playlist و حتی Drag and Drop ساده وارد نرم افزار کنید و سپس آن ها را پخش نمایید. این نرم افزار در مقایسه با سایر نرم افزار هایی که در زمینه ی پخش فایل های صوتی ساخته شده اند دارای حجم بسیار مناسبی می باشد. علاوه بر این ها شما می توانید از AIMP برای ضبط صدا بوسیله کامپیوتر، تبدیل فرمت های صوتی، مشاهده و ویرایش تگ ها و کارهایی از این قبیل بپردازید.

admin بازدید : 362 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)
دانلود Ashampoo WinOptimizer v12.00.40 - نرم افزار بهینه سازی ویندوز

تنظیماتی مانند تغییرات در ظاهر ویندوز، تنظیمات مرورگر وب و هر گونه اقدامی که برای هرچه بهتر شدن کارایی سیستم انجام می شود، بهینه سازی ویندوز می گویند. برای حل مشکلات کاربران مبتدی و غیر حرفه ای برنامه هایی تحت عنوان بهینه سازی ویندوز ساخته شده است. کاربران دیگر دچار مشکل نمی شوند، زیرا تمامی تنظیمات مورد نظر را در یک برنامه خواهند یافت.Ashampoo WinOptimizerیکی از شناخته ترین نرم افزارها در این زمینه است.

Ashampoo WinOptimizer نرم افزار بهینه ساز ویندوز شرکت Ashampoo با جمع آوری تمامی تنظیمات مهم و مورد نیاز ویندوز به همراه قسمت هایی برای ایجاد تغییرات در ظاهر ویندوز، همه نیاز های یک کاربر را در این زمینه برطرف کرده است. برخی از ویژگی های این نرم افزار عبارتند از بهینه کردن ویندوز، تمیز کردن درایوها، پاک سازی رجیستری، تمیز کردن فایل ها و اطلاعات اینترنت، تنظیم برنامه های Startup، مدیریت سرویس های ویندوز، بهینه سازی اتصالات اینترنتی، مسدود کردن IP های مزاحم ارسال کننده اسپم، بررسی وضعیت فایلی یک درایو، پاک کردن یک فایل به طریقی که قابل بازیابی نباشد، تکه تکه کردن و به هم چسباندن فایل های حجیم، به رمز درآوردن و خارج کردن از رمز فایل ها، بدست آوردن اطلاعات سیستم، تست کردن سیستم، عوض نمودن آیکون ها و تنظیم شفافیت پنجره ها و ... می باشد.

admin بازدید : 468 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)

-

دانلود رایگان نسخه جدید مرورگر موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 43.0.2 Final

جدیدترین ورژن مرورگر پرسرعت و قدرتمند فایرفاکس مخصوص ویندوز

دانلود فایرفاکس 43, دانلود نسخه جدید فایرفاکس, دانلود مرورگر Mozilla Firefix 43.0, دانلود مرورگر فایرفاکس, دانلود نرم افزار فایرفاکس Mozilla Firefix 43.0 Final

ورژن نهایی چهل و سومین نسخه مرورگر بنیاد موزیلا، موسوم به فایرفاکس منتشر شد. موزیلا فایرفاکس یک مرورگر رایگان و نرم افزار متن‌باز برگرفته از موزیلا اپلیکیشن سویت است که توسط بنیاد موزیلا توسعه و پشتیبانی می‌شود.

Download Firefox 43

admin بازدید : 365 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)
دانلود Dropbox v3.12.6 - نرم افزار به اشتراک گذاری و ذخیره سازی اطلاعات در فضای مجازی رایگان

Dropbox نام سرویس دهنده فضای مجازی می باشد که به شما اجازه می دهد عکس ها و اسناد خود را بر روی اینترنت ذخیره کرده و هر زمان که بخواهید به آن ها دسترسی داشته باشید. حتی می توانید اسناد و عکس های خود را برای سایر افراد به اشتراک بگذارید. قدرت Dropbox در حفظ امنیت فایل ها و اسناد شما بسیار بالا می باشد و می توانید به راحتی به آن اعتماد کنید. این نرم افزار 2 گیگابایت فضای رایگان برای ذخیره سازی اطلاعات در اختیار شما قرار می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Dropbox:
- ارائه 2 گیگابایت فضای رایگان
- همگام سازی هر نوع فایل با هر حجمی
- همگام سازی فایل های جدید و تغییر یافته
- به اشتراک گذاری فایل ها
- امنیت و سرعت بالا
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

 

admin بازدید : 360 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)

-

دانلود نسخه جدید نرم افزار قدرتمند کا ام پلیر KMPlayer 4.0.3.1 Final

معروف ترین و پرطرفدارترین پلیر جهان با امکانات فوق العاده

ورژن جدید جایگزین شد

 The KMPlayer 3.7.0.107 Final

هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید.

نرم افزار KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هر فرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. شما هم اکنون می توانید جدیدترین و آخرین ورژن نرم افزار کا ام پلیر KMPlayer را از سایت دوستی ها دانلود نمایید.

Doostiha.IR

برخی ویژگی های اصلی نرم افزار KMPlayer:
– پخش فرمتهای تصویری از جمله MKV, Ogg Theora, OGM, 3Gp, RMVB, AVI, MP4, WMV و…
– قابلیت نشان دادن اطلاعات فایلها به صورت کامل پشتیبانی از فایلهای فشرده
– قابلیت نمایش سفارشی زیر نویس فیلمها و سازگاری کامل با زبان فارسی
– در اختیار گذاشتن تمام اطلاعات فنی یک فایل صوتی یا تصویری
– محیطی جذاب و سه بعدی متفاوت با آنچه تا کنون دیده اید
– قابلیت پشتبانی از پوسته و پلاگینهای مختلف در برنامه
– قابلیت تعریف و تنظیم کلیدهای پخش برنامه به آسانی
– نرم افزار بسیار کم حجم با قابلیتهای بسیار زیاد
– امکان هماهنگ شدن با پلاگینهای Winamp
– امکان کپچر کردن فایلها با کیفیت قابل قبول
– پشتیبانی از Shockwave Flash/FLC/FLI
– پشتیبانی کامل از فرمتهای دی وی دی
– پشتیبانی بالا از دوربین های دیجیتال
– امکان پخش فایلهای AAC, OGG
– پشتبانی کامل از فایلهای فلش
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 10
و … پخش و اجرای x265 HEVC

 

 

admin بازدید : 378 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)
دانلود Navicat Premium Enterprise v11.2.4 - نرم افزار مدیریت بانک های اطلاعاتی

Navicat Premium یک راه حل ایده آل برای مدیریت و کار با بانک های اطلاعاتی MySQL, PostgreSQL و Oracle می باشد. این نرم افزار یک رابط کاربر گرافیکی قوی را برای مدیریت و نگهداری پایگاه داده فراهم نموده است. در حقیقت نصب آسان و رابط کاربر بصری نرم افزار، آن را به یک ابزار غیر قابل تعویض برای MySQL, SQLite, Oracle و PostgreSQL روی وب یا روی دسکتاپ محلی شما، تبدیل کرده است. Navicat Premium به شما اجازه می دهد به سازماندهی و تبادل داده ها در بانک های اطلاعاتی پرداخته و از ایمن بودن انجام این فرایند ها آسوده خاطر باشید. با استفاده از Navicat Premium می توانید به سرورهای محلی و یا ریموت اتصال برقرار کنید و عملیات هایی نظیر توابع ورودی (‌Import) و خروجی (Export) داده ها را، به خوبی گرفتن بک آپ انجام دهید. همچنین این نرم افزار از وارد کردن داده ها از ODBC، زمانبندی دسته ای کارها (به معنای ایجاد جدول زمانی برای واردات و صادرات، انتقال داده و کوئری های ذخیره شده) و چاپ جدول استراکچر، پشتیبانی می کند. این نرم افزار شامل مدیر برجسته ی گرافیکی برای تنظیم کاربران و امتیازات دسترسی است. همچنین Navicat Premium از تکمیل کد، فرم مشخصات و سرویس های هشدار از طریق ایمیل، و غیره پشتیبانی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Navicat Premium:
- پشتیبانی از آخرین نسخه های MySQL ، PostgreSQL و Oracle
- استفاده از میزفرمان SQL در طراحی برنامه
- امکان برقراری چندین اتصال در یک لحظه
- تهیه بک آپ از بانک های اطلاعاتی و بازیابی کردن آنها
- پشتیبانی از فرمت های XLS ، CSV ، TXT ، DBF و XML در ورودی و خروجی دادها
- طراحی پیشرفته گرافیکی
- پشتیبانی از تمامی ویندوز های مایکروسافت
- و ...

admin بازدید : 390 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)
دانلود Autodesk 3ds Max 2016 x64 + Samples Files + Extension 2 + SP2 - نرم افزار تری دی اس مکس، طراحی سه بعدی و ساخت انیمیشن

اتودسک (Autodesk) شرکتی آمریکایی است که تمرکز تولید خود را بر روی تولید نرم افزارهای طراحی سه بعدی در زمینه های انیمیشن، معماری، صنعت، ساخت وساز و تولیدات قرارداده است. Autodesk 3ds Max یکی از محصولات قدرتمند این شرکت در زمینه ی طراحی سه بعدی و انیمیشن سازی است. این برنامه به مدد داشتن ابزارهای کارا و قدرتمند در بسیاری از صنایع به ویژه بازی های رایانه ای و طراحی و خلق جلوه های ویژه در فیلم ها بسیار پرکاربرد است. نسخه جدید تیری دی اس مکس، ابزارهای کارآمدی را برای ارائه طراحی های با وضوح بالا، فراهم کرده است. از جمله ویژگی های خوب نسخه 2015، می توان به اسکریپت نویسی به زبان Python اشاره کرد.

قابلیت های جدید نرم افزار Autodesk 3ds Max:
در بخش Modeling و Texturing:
- Point Cloud Support
- ShaderFX
- Placement Tools
- Quad Chamfer

در بخش Animation:
- Populate Enhancements

در بخش Rendering:
- Improved ActiveShade Rendering
- Accelerated Viewport Performance
- Stereo Camera

در بخش UI ،Workflow و Pipeline:
- Enhanced Scene Management
- Python Scripting

admin بازدید : 297 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)
دانلود DJ Mixer Professional v3.6.6 - نرم افزار میکس موسیقی برای دی جی

DJ Mixer نرم افزار میکس موسیقی برای دی جی است که امکان میکس انواع موزیک را تنها با drag و drop و چند کلیک ساده برای کاربر فراهم می کند. با استفاده از این برنامه می توانید ترک های موسیقی را از محیط های مختلف مانند هارد به داخل برنامه وارد کنید، بر روی آن ها افکت گذاری کنید، تنها با چند کلیک ترک ها را با یکدیگر میکس کنید، پیش از پخش آن ها را گوش کنید و همزمان با پخش با فرمت های WAV ،AIFF و MP3 ضبط کنید. از دیگر امکانات بی نظیر این برنامه می توان به امکان استفاده از loop ،tempo و سمپلر بر روی میکس ها اشاره نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DJ Mixer:
- دارای بیش از 6 افکت مختلف
- قابلیت اکولایز کردن ترک های موسیقی
- قابلیت ضبط میکس ها با فرمت های WAV ،AIFF و MP3
- دارای پنل کنترل ولوم صدا
- امکان شنیدن موزیک قبل از پخش
- امکان استفاده از MIDI
- امکان استفاده و کنترل loop
- پشتیبانی از Karaoke
- و ...

admin بازدید : 368 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)
دانلود Paradise Island - بازی موبایل جزیره رویایی

(94/10/1) تغییرات:

- جایگزین شدن نسخه جدید 3.2.18 برای اندروید

بازی Paradise Island یک بازی دوست داشتنی و جذاب است که در آن باید جزیره خود را بسازید. این بازی مخصوص دوست داران دریا و خورشید است. شما باید جزیره خود را به زیبا ترین نحو ممکن بسازید که افراد و توریست ها جذب آن شوند و رونق پیدا کند. باید مراکز تفریحی، هنری، کازینو، هتل، رستوران، دیسکو و... بسازید.

 

admin بازدید : 271 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)

آموزش آشپزی و طرز تهیه د‌لمه کد‌و سبز دانلود همه چیز » برای این پست آموزش طرز تهیه د‌لمه کد‌و سبز را آماده کرده ایم برای مشاهده دستور آشپزی ، این پست را…

آموزش آشپزی و طرز تهیه د‌لمه کد‌و سبز

دلمه کدو,دلمه کدو سبز,آموزش آشپزی و طرز تهیه د‌لمه کد‌و سبز

admin بازدید : 321 یکشنبه 29 آذر 1394 نظرات (0)

 

Asphalt 8 Airborne نسخه جدیدی از بازی محبوب و زیبای آسفالت ۸ می باشد که برای کاربران اندروید و دوستداران اتومبیل رانی ارائه شده است. کاربران این بازی می توانند تا بازی مهیج شرکت گیم لافت را در زمینه اتومبیل رانی تجربه نمایید و در نهایت اوج لذت یک بازی مسابقه ای را داشته باشند. این بازی دارای اتومبیل های زیبایی نظیر بوگاتی و لامبورگینی می باشد که می توانید در مراحل بعدی نیز از آنها استفاده کنید. این بازی زیبا هم اکنون به طور مستقیم آماده دریافت از سایت دانلودها می باشد.

 

 

Asphalt 8 Airborne 2.2.0k Apk + MegaMod + Data

 

Asphalt%208%20Airborne%20v2.1.0i دانلود نسخه جدید بازی محبوب آسفالت Asphalt 8 Airborne 2.2.0k برای اندروید

 

 

 

 

 

admin بازدید : 325 یکشنبه 29 آذر 1394 نظرات (0)

Gangstar Vegas بازی مهیجی در سبک اکشن می باشد که تازه ترین نسخه آن به تازگی برای اندروید منتشر شده است. بازی آخرین قسمت خود را در بخش ماجرایی دنبال خواهد کرد و شما می توانید در بخش هایی از این بازی از خطرناک ترین شهرهای جهان عبور کرده و یک یفر خطیری را به منظور رسیدن و آماده شدن برای جنگ طی نمایید. بازی در این نسخه به خوبی تحسین شده است و می توان گرافیک آن را مهمترین بخش از این تحسین ها اعلام کرد. شما در بازی می توانید در ظالمانه ترین خیابان های شهر قدم بزنید و نبردهای تن به تن و سختی را با جنگنده های خیایانی داشته باشید. بازی شامل ۸۰ ماموریت مختلف در دل خود می باشد که بیشتر به جنگ های مافیایی شبیه می باشند. بازی روی اندروید ۲٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

 

Gangstar Vegas 2.3.1a Apk + Data

 

Gangstar Vegas Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی اکشن و مهیج Gangstar Vegas 2.3.1a برای اندروید

 

 

 

admin بازدید : 341 یکشنبه 29 آذر 1394 نظرات (0)

دانلود YoWindow Weather 1.11.6 - برنامه بسیار زیبای هواشناسی برای اندروید

YoWindow Weather 1.11.6 اپلیکیشنی بسیار جالب و محصولی از تیم YoWindow برای نمایش وضعیت آب و هوا در دستگاه های اندرویدی است. همانند نسخه ویندوزی، این برنامه برای نمایش وضعیت جوی از یک منظره مجازی استفاده میکند؛ بدین ترتیب که آب و هوای آن منظره در واقع بازتابی از وضعیت آب و هوای واقعی منطقه جغرافیایی شماست. برای مثال اگر هوا بارانی باشد، در آن منظره هم باران خواهد بارید! اما نکته جالب اینست که شما میتوانید زمان را به جلو برده و وضعیت جوی ساعات آینده را هم یه خوبی مشاهده کنید. برای این کار کافیست روی صفحه با انگشت خود بکشید (سوایپ).

admin بازدید : 308 یکشنبه 29 آذر 1394 نظرات (0)

دانلود Handyman Calculator Pro 2.3.4 – برنامه ماشین حساب مهندسی اندروید

Handyman Calculator Pro v2.3.4 یک اپلیکیشن ماشین حساب پیشرفته است که با ورودی های بسیار ساده ، ابزار دست خیلی از مهندسان ساخت و ساز است. با استفاده از این اپ در اتلاف وقت صرفه جویی کنید و اضافه پولتان را در جیبتان نگه دارید. کاهش ضایعات، صرفه جویی در وقت و پول! این برنامه توسط نیم میلیون پیمانکار و صاحبان خانه تست شده است! این نرم افزار از برترین برنامه های اندروید می باشد. محاسبه مصالح، پیگیری زمان صرف شده در پروژه ها و ذخیره محاسبات در دفترچه یادداشت از ویژگی های این برنامه است. این ماشین حساب امکان کاربردی بسیار زیادی را به کاربران خود ارائه می کند. این یک ابزار مناسب برای دانشجویان و مهندسان می باشد. محاسبه مواد, پیگیری زمان صرف شده در پروژه ها و محاسبات دقیق و همراه بودن به عنوان یک دفترچه یادداشت از مزیت های این اپ ماشین حساب است.

admin بازدید : 437 یکشنبه 29 آذر 1394 نظرات (0)

با نرم افزار Re-Loader Activator می توانید آخرین نسخه ویندوز خود را فعالسازی کرده و با خیال راحت از تمامی امکانات آن استفاده نمایید. همواره ویندوز های روی اینترنت به دلیل ماهیت خود رفته رفته قابلیت خود را از دست داده و می بایستی آن را فعالسازی نمود. این دلیل تریال بوده فایل دانلودی شما می باشد که می توان این مشکل را براحتی با این برنامه حل کرد و ویندوز را کرک شده تحویل گرفت و از امکانات آن استفاده کرد. این برنامه همچنین از نسخه های مختلف آفیس مایکروسافت پشتیبانی کرده و می توانید نسخه های مختلف آفیس را نیز با این برنامه فعال کرده و آن را کرک نمایید. هم اکنون می توانید این برنامه را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Re Loader Activator دانلود فعالساز ویندوز و آفیس Re Loader Activator 2.0 RC 4

 

admin بازدید : 281 یکشنبه 29 آذر 1394 نظرات (0)

Steganos Safe Professional نرم افزاری است بسیار قدرتمند و حرفه ای که همانند یک گاوصندوق دربسته با امنیت بسیار بالا عمل کرده و از اطلاعات مخفی ، محرمانه و خصوصی شما به طور کامل محافظت می کند. کافیست که اطلاعات مورد نظر خود را به درون این گاوصندوق بسیار ایمن انتقال دهید و خیال خود را برای همیشه راحت کنید. اما شاید این سوال پیش بیاید که اطلاعات در کجا ذخیره می شوند و دسترسی به آن ها چگونه خواهد بود ؟ جواب سوال شما بسیار واضح است. این برنامه تمامی اطلاعات شما را در یک فایل رمز گذاری شده نگه داری می کند. این فایل که توسط برنامه ساخته می شود بستگی به سایز اطلاعات شما قابل تغییر است. به عنوان مثال شما می خواهید یک گاو صندوق ایمن برای عکس های خانوادگی خود که دارای حجم ۵۰۰ مگابایت هستند ایجاد کنید. کافیست که در درون برنامه سایز مورد نظر را انتخاب نموده و آن را بسازید. حال دسترسی به اطلاعات بسیار راحت و آسان بوده و در هر زمان و مکان که باشید به راحتی و بدون هیچگونه زحمتی با وارد کردن پسورد خود قادر به باز و بسته کردن گاوصندوق خود خواهید بود. شما می توانید گاو صندوق خود را بر روی سایر حافظه ها مانند فلش دیسک ، CD/DVD و… ذخیره کنید، که همه جا در دسترستان خواهد بود. این برنامه از تمامی حافظه های جانبی پشتیبانی می کند و به صورت مستقیم می تواند بر روی آن ها اطلاعات را ذخیره کند. کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و همانند یک گاوصندوق بسیار امن می توانید بر روی آن حساب کنید.

 

Steganos Safe گاوصندوق قدرتمند برای محافظت از اطلاعات با Steganos Safe 17.1.0 Rev 11580

 

admin بازدید : 293 شنبه 28 آذر 1394 نظرات (0)

Clash of Clans نسخه جدیدی از بازی کلش و آو کلنز بالاخره منتشر شده است و این بار کاربران زیاد این بازی شاهد تغییرات بسیار گسترده ای در بازی هستند. علاوه بر تغییر محیط ظاهری و اضافه شدن قهرمان جدید به این بازی می توان به تغییراتی از جمله آپدیت تاون هال ۱۱ و امکان آپدیت بیشتر مخازن اکسیر و طلا اشاره کرد. این بازی آنلاین که دارای پرطرفدارترین حجم دانلود در بین بازی های اندروید می باشد به مجموعه نبردهای استراتژیکی بین قبیله ها اتلاق می شود که در کلن وارها می توانند داشته باشند و لول خود را نیز افزایش دهند. هم اکنون می توانید تغییرات این بازی و لینک دانلود آن را در اامه مطلب مشاهده نمایید. بازی روی اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

آپدیت ۲۸ آذر   |   19.12.2015

 

Clash of Clans Cover%28Downloadha.com%29 دانلود جدیدترین نسخه بازی کلش آو کلنز Clash of Clans 8.67.8 برای اندروید

admin بازدید : 333 شنبه 28 آذر 1394 نظرات (0)

Zombie Highway 2 نسخه جدیدی از بازی زیبای بزرگراه زامبی ها می باشد که شما در این بازی می توانید تا توسط گیم پلی زیبای بازی در دنیای گرافیکی و مهیج بازی قدم گذاشته و با اتومبیل خود در بزرگراه ها حرکت کرده و زامبی های زیادی را به کشتن دهید. شما می توانید در حین بازی از سلاح های مختلف نیز استفاده کنید و در واقع آنها را راحت تر از سر راه بردارید. این بازی در نسخه جدید شامل ۱۰ نوع زامبی جدید بوده و کاربران می توانند تا از طراحی جدید و سلاح های جدید نیز لذت ببرند. این بازی بر روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰ و بالاتر نصب واجرا می شود.

 

Zombie Highway 2 1.4.0.3 Apk + Mod

 

Zombie Highway 2 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی مهیج و ترسناک بزرگراه زامبی ها Zombie Highway 2 1.4.0.3 برای اندروید

 

admin بازدید : 403 چهارشنبه 20 اسفند 1393 نظرات (0)

 دانلود رایگان دفترچه سوالات دکتری سراسری 94 همراه با پاسخنامه

کلید اولیه (پاسخنامه) دکتری 94 تمام رشته ها

جدول زمان بندی آزمون دکتری سراسری 94

sanjesh اعلام نتایج نهایی کنکور 93 تا پایان هفته

 

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری تخصصیPh.D) ) نیمه متمرکز سال 1394 می­رساند  کلید اولیه سوالات آزمون نیز از روز دوشنبه 25/12/93 بر روی سایت قرار می­گیرد و  داوطلبان می­توانند هرگونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، از روز سه شنبه 26/12/93 لغایت جمعه 29/12/93 منحصراً از طریق «سیستم پاسخگویی الکترونیکی» به سازمان ارسال نمایند.

 

در ادامه با آنلاین 18 همراه باشید...

admin بازدید : 328 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (0)

اگر شما از جمله کاربرانی هستید که نیازمند به داشتن ویزا کارد هستید،یا به دنبال جم رایگان free gem برای بازی کلش آف کلنز هستید، این آموزش مناسب برای شماست. در این آموزش چند مرحله ای شما با دریافت ویزا کارد آشنا خواهید شد.

با آنلاین 18 همراه باشید...

 

clash of clans gems how to get m 300x169 جیم رایگان کلش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 365
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 566
  • بازدید ماه : 5,405
  • بازدید سال : 39,894
  • بازدید کلی : 499,847