loading...
همیشه آنلاین باشد
admin بازدید : 380 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)
دانلود CloneDVD Mobile v1.9.1.0 - نرم افزار تبدیل فرمت فیلم های دی وی دی به فرمت قابل پخش روی دستگاه های همراه

CloneDVD mobile فیلم های DVD شما را به سرعت و به آسانی به قالب های پشتیانی شده توسط دستگاه هایی نظیر Sony psp , Apple ipod video, iAudio X5, Creative Labs ZEN Vision و ... تبدیل کرده و شما می توانید آنها را بر روی دستگاه خود مشاهده نمایید. این برنامه همچنین به شما این امکان را می دهد که DVD های خود را به قالب های دیگری نظیر DivX, XviD, AVI, MP4 و ... تبدیل کنید. با CloneDVD mobile می توانید فیلم ها و برنامه های تلویزیونی خود را هر زمان و در هر مکان که بخواهید بر روی دستگاه خود تماشا کنید.

admin بازدید : 353 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)
دانلود Photomatix Pro v5.1.1 Final x86/x64 - نرم افزار ویرایش تصاویر و تنظیم نور فلش عکاسی

بی شک اگر از کاربران حرفه ای اینترنت بوده باشید تصاویر زیبا و بعضاً خارق العاده ای را از مناظر طبیعی و ... دیده که سبک نور پردازی و ترکیب رنگ ها به صورت کاملاً زنده ای می باشد که کمتر اینگونه تصاویر را در جاهای دیگر دیده اید، به این گونه تصاویر، تصاویر HDR گفته می شود. برای بسیاری از کاربران حتما این سئوال پیش آمده که اینگونه تصاویر فوق العاده چگونه بوجود آمده یا شکل گرفته که در جواب می توان این گونه بیان نمود که اینگونه تصاویر از ترکیب 2 یا چند تصویر از یک منظره که در فواصل زمانی خاصی گرفته می شوند تشکیل می شود که این یک راه طبعی است و با وجود کامپیوتر ها و نرم افزار های قدرتمند می توان با یک تصویر خاص و با کم و زیاد کردن ترکیبات رنگی و ترکیب آنها اینگونه تصاویر را بوجود آورد.

admin بازدید : 728 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)
دانلود CuteDJ v4.3.1 - نرم افزار دی جی و میکس صدا، ویدئو و کارائوکه

CuteDJ نرم افزاری جامع برای میکس صدا، ویدئو و کارائوکه که با داشتن رابط گرافیکی ساده و موتور قوی میکس برای دی جی ها از حرفه ای تا مبتدی کاربردی است و می تواند عملیات میکس و پخش را به سریعترین و ساده ترین شکل ممکن انجام دهد. شما می توانید تنها با چند کلیک ساده عناصری چون ضرب، loops ،cue و VST را استفاده نموده و همزمان تا 8 سخت افزار کنترل کننده مختلف را به برنامه متصل کنید و از آن ها بهره ببرید و در انتها موزیک ها و میکس ها را با فرمت های MP3 ،WAV و AIFF و کیفیت CD ضبط نمایید.

admin بازدید : 513 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)
دانلود CSI SAP2000 Ultimate v18.0.1 Build 1206 - نرم افزار جامع تحلیل و طراحی سازه ها

نرم‌افزار SAP2000 در حدود سی سال است که در طراحی و آنالیز سازه مورد استفاده قرار می‌گیرد. دانشجویان و مهندسان عمران و رشته‌های وابسته، حداقل یک بار با این نرم‌افزار سر و کار داشته‌اند. هر سال امکانات این نرم‌افزار بیشتر می‌شود و با حفظ رابط کاربری ساده و مشخص، بر پیچیدگی انواع محاسبات و آنالیزها اضافه می‌شود. محیط مدل‌سازی گرافیکی سه‌بعدی باعث شده است به سادگی بتوانید به طرح‌های خود تجسم ببخشید و سپس انواع تحلیل‌های لازم را روی آن انجام دهید.

admin بازدید : 412 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)
دانلود CompanionLink Professional v7.0.0.0 Build 7012 - نرم افزار هماهنگ سازی تلفن همراه و تبلت

CompanionLink نرم افزاری قدرتمند برای هماهنگ سازی تلفن همراه و تبلت با انواع دستگاه ها، سرویس ها و نرم افزار ها است و بعلاوه از انتقال داده ها بین اکانت های مختلف مانند Google ،Exchange و Office 365 Cloud نیز پشتیبانی می نماید. این نرم افزار تلفن همراه شما را با اطلاعات موجود بر روی رایانه تان هماهنگ سازی می نماید که این اطلاعات شامل لیست مخاطبین، تقویم ها، تاریخچه ها، وظایف و یادآوری ها می باشد. شما می توانید تبلت و موبایل خود را از این طریق با برنامه های رایانه و یا پایگاه داده های موجود بر روی وب مانند GoldMine ،Google ،GroupWise و Microsoft Outlook و همچنین اکثر رایانه های شخصی مانند Desktop ،Salesforce و SugarCRM هماهنگ سازی کنید و اطلاعات را مابین آن ها با استفاده از USB ،WiFi و Cloud رد و بدل کنید. این برنامه از انواع موبایل ها و تبلت ها و سیستم عامل های آن ها مانند Android ،Apple و BlackBerry پشتیبانی می نماید.

admin بازدید : 288 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید کدک‌های کاربردی K-Lite Mega Codec Pack 11.8.0 Final

اجرای تمام فایل های صوتی و تصویری با استفاده از تمام پلیرها

نصب این برنامه جهت اجرای ویدئوهای x265 ضروری می باشد

K-Lite Codec Packs v10.0.0 Final

بسته نرم افزار K-Lite Codec مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC, AC3, M4A, MP2, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP4) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود نظیر فیلم های با کدک x265 استفاده کنید.

 

admin بازدید : 394 چهارشنبه 02 دی 1394 نظرات (0)
دانلود Virtual DJ Pro v8.1 Build 2740 + Plugins - نرم افزار دی جی و میکس فایل های صوتی

Virtual DJ Pro نرم افزاری نام آشنا در زمینه طراحی موزیک پر تحرک یا همان دی جی می باشد که یک دستگاه پیشرفته ساخت دی جی را در خانه برای شما فراهم می آورد. تهیه و خرید دستگاه های دی جی علاوه بر هزینه سنگینی که به علاقمندان تحمیل می کند از نظر نحوه کار نیز گاهاً بسیار پیچیده و پر فوت و فن می باشند که در هر حال هر کسی ممکن است از پس هزینه سنگین خرید این دستگاه ها و یا فنون کار با دستگاه بر نیاید.

دانلود در دانلود همه چیز

admin بازدید : 286 چهارشنبه 02 دی 1394 نظرات (0)
دانلود Adobe Edge Inspect CC v1.5 - نرم افزار بررسی کدهای اچ تی ام ال، سی اس اس و جاوااسکریپت

Edge Inspect CC یک نرم افزار برای طراحان و توسعه دهندگان وب می باشد که هدف آن ها مرورگرهای موبایل می باشد. بعد از نصب این برنامه روی کامپیوتر خود می توانید دستگاه های خود را آماده و آن ها را روی کامپیوتر خود همگام سازی کنید و از راه دور کدهای سی اس اس، اچ تی ام ال و جاوااسکریپت را روی دستگاه خود مشاهده و دیباگینگ (debugging) کنید و تغییر دهید. 

دانلود در دانلود همه چیز

admin بازدید : 333 چهارشنبه 02 دی 1394 نظرات (0)
دانلود Terminal Services Manager v2.2.0 Build 103 - نرم افزار نظارت و مدیریت سرویس های Remote Desktop

نمایش کاربرانی که به هاست متصل هستند، پردازش هایی که انجام می دهند و منابع سرور شامل CPU و memory و مقدار بایت های ورودی و خروجی که استفاده می کنند از کاربردهای نرم افزار Terminal Services Manager است. با استفاده از این برنامه شما می توانید به صورت همزمان برای یک یا چند کاربر پیام ارسال نمایید، اتصال آن ها به سرور را قطع کنید و یا از راه دور به session آن ها متصل شوید و در آن واحد با یک یا چندین هاست کار کنید. این نرم افزار اطلاعات مربوط به منابع مصرفی، کاربران و session ها را هم در فرم های جدولی و هم به صورت گرافیکی نمایش می دهد.

دانلود در دانلود همه چیز

admin بازدید : 381 چهارشنبه 02 دی 1394 نظرات (0)
دانلود AnyMP4 MP4 Converter v6.2.30 - نرم افزار تبدیل ویدئو و دی وی دی به فرمت MP4

اگر شما هم در گروه علاقمندان به فیلم قرار می گیرید و خواهان پخش و تماشای فیلم های DVD خود  بر روی گوشی های همراه، تبلت، کنسول های بازی و در یک کلام در هر زمان و مکانی هستید، بدون شک به یک نرم افزار مبدل فرمت نیاز خواهید داشت. AnyMP4 MP4 Converter امکان تبدیل فرمت های رایج ویدئویی و دی وی دی به فرمت پرکاربرد MP4 (که تقریباً در تمام دستگاه ها و پلتفرم ها قابل اجرا است) را فراهم نموده است. این نرم افزار همچنین دارای ابزارهای ویرایشی عمومی مانند ابزار تغییر طول ویدئو، کراپ تصویر، افزودن واترمارک، اعمال و اصلاح افکت های ساده و ... را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. AnyMP4 MP4 Converter از فرمت های MPG, AVI, 3GP, WMV, MOV, M4V, MKV, MTS, TS, DivX, XviD, VOB, AMV, YouTube video, ASF و SWF و ... به عنوان فایل ورودی پشتیبانی می کند.

دانلود در دانلود همه چیز

 

admin بازدید : 375 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)
دانلود AIMP v4.00 Build 1680 - نرم افزار پخش فایل های صوتی

AIMP یکی از برنامه های پخش کننده فایل های صوتی است که به وسیله آن شما قادر خواهید بود تا موزیک مورد علاقه خود را در کیفیتی بالا پخش کنید. ظاهر این برنامه نیز شبیه دیگر پلیرهای کلاسیک است بنابراین کا با آن را به سرعت فرا خواهید گرفت و می توانید با انتحاب یک پوسته زیبا، محیط کاری برنامه را مطابق سلیقه خود سفارشی کنید. AIMP دارای یا اکولایزر 18 باند، پنجره ای برای نمایش ریتمیک، ویرایشگر لیست های پخش (playlist) ، ابزار حذف افکت های صوتی، کلید های میانبر و ... می باشد. شما توسط این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های صوتی مورد نظرتان را از روش های Add Files ،Add Folder،Add Playlist و حتی Drag and Drop ساده وارد نرم افزار کنید و سپس آن ها را پخش نمایید. این نرم افزار در مقایسه با سایر نرم افزار هایی که در زمینه ی پخش فایل های صوتی ساخته شده اند دارای حجم بسیار مناسبی می باشد. علاوه بر این ها شما می توانید از AIMP برای ضبط صدا بوسیله کامپیوتر، تبدیل فرمت های صوتی، مشاهده و ویرایش تگ ها و کارهایی از این قبیل بپردازید.

admin بازدید : 362 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)
دانلود Ashampoo WinOptimizer v12.00.40 - نرم افزار بهینه سازی ویندوز

تنظیماتی مانند تغییرات در ظاهر ویندوز، تنظیمات مرورگر وب و هر گونه اقدامی که برای هرچه بهتر شدن کارایی سیستم انجام می شود، بهینه سازی ویندوز می گویند. برای حل مشکلات کاربران مبتدی و غیر حرفه ای برنامه هایی تحت عنوان بهینه سازی ویندوز ساخته شده است. کاربران دیگر دچار مشکل نمی شوند، زیرا تمامی تنظیمات مورد نظر را در یک برنامه خواهند یافت.Ashampoo WinOptimizerیکی از شناخته ترین نرم افزارها در این زمینه است.

Ashampoo WinOptimizer نرم افزار بهینه ساز ویندوز شرکت Ashampoo با جمع آوری تمامی تنظیمات مهم و مورد نیاز ویندوز به همراه قسمت هایی برای ایجاد تغییرات در ظاهر ویندوز، همه نیاز های یک کاربر را در این زمینه برطرف کرده است. برخی از ویژگی های این نرم افزار عبارتند از بهینه کردن ویندوز، تمیز کردن درایوها، پاک سازی رجیستری، تمیز کردن فایل ها و اطلاعات اینترنت، تنظیم برنامه های Startup، مدیریت سرویس های ویندوز، بهینه سازی اتصالات اینترنتی، مسدود کردن IP های مزاحم ارسال کننده اسپم، بررسی وضعیت فایلی یک درایو، پاک کردن یک فایل به طریقی که قابل بازیابی نباشد، تکه تکه کردن و به هم چسباندن فایل های حجیم، به رمز درآوردن و خارج کردن از رمز فایل ها، بدست آوردن اطلاعات سیستم، تست کردن سیستم، عوض نمودن آیکون ها و تنظیم شفافیت پنجره ها و ... می باشد.

admin بازدید : 468 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)

-

دانلود رایگان نسخه جدید مرورگر موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 43.0.2 Final

جدیدترین ورژن مرورگر پرسرعت و قدرتمند فایرفاکس مخصوص ویندوز

دانلود فایرفاکس 43, دانلود نسخه جدید فایرفاکس, دانلود مرورگر Mozilla Firefix 43.0, دانلود مرورگر فایرفاکس, دانلود نرم افزار فایرفاکس Mozilla Firefix 43.0 Final

ورژن نهایی چهل و سومین نسخه مرورگر بنیاد موزیلا، موسوم به فایرفاکس منتشر شد. موزیلا فایرفاکس یک مرورگر رایگان و نرم افزار متن‌باز برگرفته از موزیلا اپلیکیشن سویت است که توسط بنیاد موزیلا توسعه و پشتیبانی می‌شود.

Download Firefox 43

admin بازدید : 365 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)
دانلود Dropbox v3.12.6 - نرم افزار به اشتراک گذاری و ذخیره سازی اطلاعات در فضای مجازی رایگان

Dropbox نام سرویس دهنده فضای مجازی می باشد که به شما اجازه می دهد عکس ها و اسناد خود را بر روی اینترنت ذخیره کرده و هر زمان که بخواهید به آن ها دسترسی داشته باشید. حتی می توانید اسناد و عکس های خود را برای سایر افراد به اشتراک بگذارید. قدرت Dropbox در حفظ امنیت فایل ها و اسناد شما بسیار بالا می باشد و می توانید به راحتی به آن اعتماد کنید. این نرم افزار 2 گیگابایت فضای رایگان برای ذخیره سازی اطلاعات در اختیار شما قرار می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Dropbox:
- ارائه 2 گیگابایت فضای رایگان
- همگام سازی هر نوع فایل با هر حجمی
- همگام سازی فایل های جدید و تغییر یافته
- به اشتراک گذاری فایل ها
- امنیت و سرعت بالا
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

 

admin بازدید : 378 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)
دانلود Navicat Premium Enterprise v11.2.4 - نرم افزار مدیریت بانک های اطلاعاتی

Navicat Premium یک راه حل ایده آل برای مدیریت و کار با بانک های اطلاعاتی MySQL, PostgreSQL و Oracle می باشد. این نرم افزار یک رابط کاربر گرافیکی قوی را برای مدیریت و نگهداری پایگاه داده فراهم نموده است. در حقیقت نصب آسان و رابط کاربر بصری نرم افزار، آن را به یک ابزار غیر قابل تعویض برای MySQL, SQLite, Oracle و PostgreSQL روی وب یا روی دسکتاپ محلی شما، تبدیل کرده است. Navicat Premium به شما اجازه می دهد به سازماندهی و تبادل داده ها در بانک های اطلاعاتی پرداخته و از ایمن بودن انجام این فرایند ها آسوده خاطر باشید. با استفاده از Navicat Premium می توانید به سرورهای محلی و یا ریموت اتصال برقرار کنید و عملیات هایی نظیر توابع ورودی (‌Import) و خروجی (Export) داده ها را، به خوبی گرفتن بک آپ انجام دهید. همچنین این نرم افزار از وارد کردن داده ها از ODBC، زمانبندی دسته ای کارها (به معنای ایجاد جدول زمانی برای واردات و صادرات، انتقال داده و کوئری های ذخیره شده) و چاپ جدول استراکچر، پشتیبانی می کند. این نرم افزار شامل مدیر برجسته ی گرافیکی برای تنظیم کاربران و امتیازات دسترسی است. همچنین Navicat Premium از تکمیل کد، فرم مشخصات و سرویس های هشدار از طریق ایمیل، و غیره پشتیبانی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Navicat Premium:
- پشتیبانی از آخرین نسخه های MySQL ، PostgreSQL و Oracle
- استفاده از میزفرمان SQL در طراحی برنامه
- امکان برقراری چندین اتصال در یک لحظه
- تهیه بک آپ از بانک های اطلاعاتی و بازیابی کردن آنها
- پشتیبانی از فرمت های XLS ، CSV ، TXT ، DBF و XML در ورودی و خروجی دادها
- طراحی پیشرفته گرافیکی
- پشتیبانی از تمامی ویندوز های مایکروسافت
- و ...

admin بازدید : 297 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)
دانلود DJ Mixer Professional v3.6.6 - نرم افزار میکس موسیقی برای دی جی

DJ Mixer نرم افزار میکس موسیقی برای دی جی است که امکان میکس انواع موزیک را تنها با drag و drop و چند کلیک ساده برای کاربر فراهم می کند. با استفاده از این برنامه می توانید ترک های موسیقی را از محیط های مختلف مانند هارد به داخل برنامه وارد کنید، بر روی آن ها افکت گذاری کنید، تنها با چند کلیک ترک ها را با یکدیگر میکس کنید، پیش از پخش آن ها را گوش کنید و همزمان با پخش با فرمت های WAV ،AIFF و MP3 ضبط کنید. از دیگر امکانات بی نظیر این برنامه می توان به امکان استفاده از loop ،tempo و سمپلر بر روی میکس ها اشاره نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DJ Mixer:
- دارای بیش از 6 افکت مختلف
- قابلیت اکولایز کردن ترک های موسیقی
- قابلیت ضبط میکس ها با فرمت های WAV ،AIFF و MP3
- دارای پنل کنترل ولوم صدا
- امکان شنیدن موزیک قبل از پخش
- امکان استفاده از MIDI
- امکان استفاده و کنترل loop
- پشتیبانی از Karaoke
- و ...

admin بازدید : 402 سه شنبه 01 دی 1394 نظرات (0)

-

دانلود رایگان درایور جدید محصولات انویدیا NVIDIA GeForce 361.43 WHQL

جدیدترین ورژن درایور کارت‌های گرافیک جیفورس شرکت انویدیا

درایور کارت گرافیک انویدیا nVidia GeForce 340.52 WHQL

جدیدترین ورژن درایور کارت های گرافیک جیفورس شرکت انویدیا منتشر شد که میتوانید آن را با لینک مستقیم از سایت دوستی ها دانلود کنید. چنانچه میخواهید از کارت گرافیک خود نهایت کیفیت و کارایی را دریافت کنید، نصب و بروز کردن درایور آن اکیداً به شما توصیه میشود.

این درایور روی نسخه های 32 و 64 بیت ویندوزهای XP، ویستا، 7، 8، 8.1 و 10 برای دو پلتفرم PC و لپ تاپ، نصب خواهد شد. با این درایور سازگاری، اطمینان و مقاوت در اجرای جدیدترین بازی ها افزایش خواهد یافت.

 

 

admin بازدید : 437 یکشنبه 29 آذر 1394 نظرات (0)

با نرم افزار Re-Loader Activator می توانید آخرین نسخه ویندوز خود را فعالسازی کرده و با خیال راحت از تمامی امکانات آن استفاده نمایید. همواره ویندوز های روی اینترنت به دلیل ماهیت خود رفته رفته قابلیت خود را از دست داده و می بایستی آن را فعالسازی نمود. این دلیل تریال بوده فایل دانلودی شما می باشد که می توان این مشکل را براحتی با این برنامه حل کرد و ویندوز را کرک شده تحویل گرفت و از امکانات آن استفاده کرد. این برنامه همچنین از نسخه های مختلف آفیس مایکروسافت پشتیبانی کرده و می توانید نسخه های مختلف آفیس را نیز با این برنامه فعال کرده و آن را کرک نمایید. هم اکنون می توانید این برنامه را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Re Loader Activator دانلود فعالساز ویندوز و آفیس Re Loader Activator 2.0 RC 4

 

admin بازدید : 281 یکشنبه 29 آذر 1394 نظرات (0)

Steganos Safe Professional نرم افزاری است بسیار قدرتمند و حرفه ای که همانند یک گاوصندوق دربسته با امنیت بسیار بالا عمل کرده و از اطلاعات مخفی ، محرمانه و خصوصی شما به طور کامل محافظت می کند. کافیست که اطلاعات مورد نظر خود را به درون این گاوصندوق بسیار ایمن انتقال دهید و خیال خود را برای همیشه راحت کنید. اما شاید این سوال پیش بیاید که اطلاعات در کجا ذخیره می شوند و دسترسی به آن ها چگونه خواهد بود ؟ جواب سوال شما بسیار واضح است. این برنامه تمامی اطلاعات شما را در یک فایل رمز گذاری شده نگه داری می کند. این فایل که توسط برنامه ساخته می شود بستگی به سایز اطلاعات شما قابل تغییر است. به عنوان مثال شما می خواهید یک گاو صندوق ایمن برای عکس های خانوادگی خود که دارای حجم ۵۰۰ مگابایت هستند ایجاد کنید. کافیست که در درون برنامه سایز مورد نظر را انتخاب نموده و آن را بسازید. حال دسترسی به اطلاعات بسیار راحت و آسان بوده و در هر زمان و مکان که باشید به راحتی و بدون هیچگونه زحمتی با وارد کردن پسورد خود قادر به باز و بسته کردن گاوصندوق خود خواهید بود. شما می توانید گاو صندوق خود را بر روی سایر حافظه ها مانند فلش دیسک ، CD/DVD و… ذخیره کنید، که همه جا در دسترستان خواهد بود. این برنامه از تمامی حافظه های جانبی پشتیبانی می کند و به صورت مستقیم می تواند بر روی آن ها اطلاعات را ذخیره کند. کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و همانند یک گاوصندوق بسیار امن می توانید بر روی آن حساب کنید.

 

Steganos Safe گاوصندوق قدرتمند برای محافظت از اطلاعات با Steganos Safe 17.1.0 Rev 11580

 

admin بازدید : 393 چهارشنبه 20 اسفند 1393 نظرات (0)

Tenorshare-Any-Data-Recovery-Pro-WinPE

اطلاعات ارزشمندی در کامپیوترتان دارید اما  ویندوز لود نمی شود؟ این یکی از نا امید کننده ترین اتفاقات ممکن می باشد. خبر خوب برای شما اینکه Tenorshare Any Data Recovery Pro اینجاست و به راحتی می توانید اطلاعات از دست رفته خود را ریکاوری کنید. این نرم افزار قابلیت ایجاد دیسک بوت اضطراری را دارد و در مواقع ضروری می تواند ویندوز شما را بوت کرده و اطلاعات را بازگردانی نماید.

در ادامه با آنلاین 18 همراه باشید...

admin بازدید : 301 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (0)
دانلود Avira AntiVirus Pro + Internet Security + Free AntiVirus 2015 v14.0.7.468 - نرم افزار امنیتی قدرتمند شرکت Avira

شرکت آلمانی Avira GmbH که در ابتدا با نام H+BEDV Datentechnik GmbH آغاز به کار کرد، یکی از معدود شرکت‌هایی است که موفق به کسب بیش از 100 میلیون کاربر در سراسر جهان شده است، این شرکت که موتور اولیه آن Luke Filewalker نام داشت قریب به 30 سال است که در محصولات امنیتی شرکت Avira حضور دارد...

در ادامه مطلب همراه آنلاین 18 باشید...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 365
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 528
  • بازدید ماه : 5,367
  • بازدید سال : 39,856
  • بازدید کلی : 499,809